http://biedrzycka.tumblr.com/
:DD
środa, 6 czerwca 2012
czwartek, 31 maja 2012
poniedziałek, 28 maja 2012
Emilia
Witam
Przepraszam ze tak dlugo nie pisalam, strasznie duzo sie zmienilo,
Przepraszam ze tak dlugo nie pisalam, strasznie duzo sie zmienilo,
moja najlepsza kumpela probowala popelnic samobojstwo i wyskoczyla przez okno. Lezy w szpitalu , ale przezyla. Strasznie sie martwie. Wiedzialam ze cos jest nie tak ale nie wiedzialam co.... I nie wiedzialam ze to takie powazne. Ona jest bardzo zamknietym czlowiekiem
oto ona.
Pekna no nie?
ona potrtafi wszystko, we wszystkim jest dobra, JAk jestem z nia to zawsze placze ze smiechu. Czemu ona zrobila taka glupote?
No nic, zaraz ide ja odwiedzic.
KUPIE JEJ BALONA :DD
narazie
ona potrtafi wszystko, we wszystkim jest dobra, JAk jestem z nia to zawsze placze ze smiechu. Czemu ona zrobila taka glupote?
No nic, zaraz ide ja odwiedzic.
KUPIE JEJ BALONA :DD
narazie
tesknie :((
piątek, 4 maja 2012
star wars
MAY THE 4TH BE WITH YOU.
witaj.
Jak prawie wszyscy ludzie na tym swiecie mam ulubiony film. W tym przypadku to nie jest naprawde film ale seria filmow (w totalu jest ich 6). Co roku dzisiejszy dzien jest bardzo specialny dla mnie. Jest to officialny dzien gwiezdnych wojen. ZAWSZE w nocy z 4tego maja na 5tego ogladam wszystkie episody odnowa. Uwielbiam ten film. Jest taki inny, orginalny, fascynujacy. Episody 3 i 5 sa moje ulubione :D .
Jak prawie wszyscy ludzie na tym swiecie mam ulubiony film. W tym przypadku to nie jest naprawde film ale seria filmow (w totalu jest ich 6). Co roku dzisiejszy dzien jest bardzo specialny dla mnie. Jest to officialny dzien gwiezdnych wojen. ZAWSZE w nocy z 4tego maja na 5tego ogladam wszystkie episody odnowa. Uwielbiam ten film. Jest taki inny, orginalny, fascynujacy. Episody 3 i 5 sa moje ulubione :D .
Ja teraz bede kontynuowac seans.
do uslyszenia.
do uslyszenia.
<3
Labels:
historia,
life,
may the 4th be with you,
star wars
sobota, 28 kwietnia 2012
eyes lips face
Pierszy raz w zyciu zamawiam z www.eyeslipsface.com AAAh nie moge sie doczekac az dostane ta paczke. :DD
przed chwila ogladalam stare zdjecia na kompie i znalazlam to:
To bylo chyba rok temu na jakies tam wsi. Pamietam ze tego dnia PIERWSZY RAZ wyprostowalam wlosy c: Dziwnie pomyslec jak bardzo sie zmienilam. Nie z wygladu ale ze stylu i sposobu gadania z ludzmi.

przed chwila ogladalam stare zdjecia na kompie i znalazlam to:
To bylo chyba rok temu na jakies tam wsi. Pamietam ze tego dnia PIERWSZY RAZ wyprostowalam wlosy c: Dziwnie pomyslec jak bardzo sie zmienilam. Nie z wygladu ale ze stylu i sposobu gadania z ludzmi.

LOLOLOLOLOLOL
niedziela, 22 kwietnia 2012
zakupy
Witaj. :D
Bylam na zakupach i kupilam....
| Catrice 3,99euro -Shy flamingo- |
| rimmel by kate moss 9,99euro -Rossetto- |
<-- Oto jest Rimmel london by kate moss, w kolorze -rossetto- zobaczylam to i strasznie mi sie kolor spodobal. Niestety na ustach jest taki troche dziwny. :(
A ten piekny kolor jest z catrice i sie nazywa -shy flamingo-. tak ladnie sie blyszczy na ustach i bardzo dlugo zostaje. Wiec nie trzeba co 10min poprawiac --->
| 2,99euro -sold out for ever- |
Mialam wlasnie wychodzic ale zobaczylam taki jakby stojak z lakierami catrice i potem spojzalam na ceny. Pomyslalam sobie ze za taka cene warto wyprobowac. Lakier mam teraz na sobie (w kolorze -sold out for ever- ) jedyna rzecz ktora mi sie nie podoba jest to ze trzeba 3razy przeleciec lakierem zeby dostac ''full color''.
Ostatni produkt ktory kupilam jest troche inny , Mianowicie rozany krem do twarzy. Pol roku temu jak bylam w polsce i krem mi sie skonczyl poprosilam mame zeby mi kupila krem jak bedzie jechac do supermarketu. Wrocila z tym i odrazu mi sie spodobalo. Jest bardzo delikatny i dla suchej skory. naprawde polecam !!
xx
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)








